16 Mayıs 2012 Çarşamba

Yeni Eğitim Tarihimiz 26 Mayıs





Çokça yoğun geçen günlerden sonra yeni bir tarih belirleyelim istedik. Ne var ki, yoğunluğumuz bitmek bilmiyor. :)

Bu koşuşturma ve hengamede en müsait günümüz 26 Mayıs arkadaşlarım...

Eğitimimize katılmak isteyen İzmirli arkadaşlarımıza duyrulur.

Eğitimde sizlere yukarıda resmini görmüş olduğunuz setlerden verilecek.

Eğitime gelirken hiçbir malzeme getirmenize gerek yok.
Tığınızdan ipliğinize, boncuk elyafınızdan güvenlik aparatlı gözlere, daha sonra örmeniz için sizere özel hazırladığımız şemalardan diğer aklınıza gelebilecek gerekli malzemeye kadar hepsini eğitim paketinde size sunuyoruz. (Pakette daha neler var nelerrrrr!)

Geriye yoğun mu yoğun bir eğitim maratonu kalıyor.

Saat 11.00-17.00 arası bütüüüüüüüüünnn püf noktaları paylaşıyoruz.

Malzemeler ve kurs anlatım ücreti 50TL'dir.

Tüm bunlardan sonra sizden ricamız; sık iğne biliyor olmanız ve eğitime çocuk getirmemeniz. Zira minicik kalpleri sıkılıyor ve sizin randımanınız da ister istemez düşüyor.

Rezervasyonunuzu yaptırınız, boşta kalmayınız efenim. :)

4 yorum:

asosh dedi ki...

haydiiii hayırlısı şekerlerimmm....Süper bir gün olacak eminim...Bizde çatlayacağız yani....

Eğlenceli Yumak dedi ki...

Asoshum o gün kısmetse Ebuş Urla'da olacak, ben de eğitimde. :)

BERNA dedi ki...

özgecim bol katılım olur inşallah canım.eminim çokda keyifli geçer.bence hanımlar kaçırmamalı bu eğitimi.kolaylıklar diliyorum ikinizede.sevgiler...

yasemince45 dedi ki...

hayırlısı olsun canım bol şanslar :*