20 Aralık 2011 Salı

Amigurumi Workshop- İzmir

Gün geçtikçe artan farkındalık ile şimdilerde bayanların gözdesi amigurumi! 
Her ne kadar adı başlarda hatırlamakta güçlük yaratsa da, ortaya çıkan işlerin cazibesi ve orjinalitesi unutulacak gibi değil!


Türk kadını, zaten hamurunda var olan dantel ve örgü becerisini böylesine farklı bir ortamda kullanmaktan keyif alıyor.


Bizler de bu hobiye katkı sağlamak ve bildiklerimizi aktarıp sinerji  oluşturmak adına İzmir'de workshop düzenledik. İzmirli bayanlarla keyifli bir gün bizi bekliyor.


Konular;
  •  Amigurumi başlangıç
  • Renk değiştirme,
  • Arttırma, eksiltme
  • Göz takma, işleme
  • Bitirme ve dikiş
  • Yararlı bilgiler, teknikler ve ipuçları


 Tek günlük eğitim tarihleri;
07 Ocak 2012 Cumartesi 
15 Ocak 2012 Pazar 
21 Ocak 2012 Cumartesi

Yukarıdaki tarihlerden size uygun olan bir günü seçin ve bize bildirin. Bunun için eglenceliyumak@gmail.com adresine mail gönderebilir ya da 0 539 325 01 51 (avea) nolu telefondan ulaşabilirsiniz.

Gün sonunda ördüğünüz oyuncak ve malzemeleriniz ile aramızdan mutlu ayrılacaksınız.

Ücret; Malzemeler ve kurs anlatım dahil 50 TL
Bu deneyimi birlikte yaşamak için İzmirli dostlarımızı bekliyoruz.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

İzmir'in neresinde acaba,semt belirtebilirmisiniz???

Adsız dedi ki...

Ooooo ne güzeeeeel. Kolay gelsin hanımlar.

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Gonca hanım Güzelbahçe'deyiz. Urla ile Narlıdere arasında! :)

Dilek hanım teşekkür ederiz! :)

asosh dedi ki...

AY BANA ÇOK YAKINDASINIZ KIZLAR...URLADAYIM BENDE...tOPLAYIN MİSAFİRLERİNİZİ BANA DA ÇAY İÇMEYE BUYRUN...BEKLERİM...

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Asoshuuum! Ben zaten biliyorum Urla'da olduğunu da başın kalabalık, sıkıntıların var diye soramadım bir türlü tam nerdesin diye. Biz de Urlalıyız! :) Bir ayağımız orda. Gidip geliyoruz sürekli. Bir gün bize de bekleriz. :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

İzmir li bayanlar amigurumiyi senden öğrencekleri ve seninle tanışacakları için çok şanslılar :)

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Teşekkür ederim Dilek ablam! :)
Bunu senden duymak mutluluk verici! :)
konu mankeni olarak da Ebruyu kullanıcam. Nihahaha! :)

asosh dedi ki...

şekercim ben torosan denilen mevkideyim.Eski çeşme yolundan geliniyor bana...İçmelere gelmeden Seyru sefa var oradan sonraki petrol istasyonunun tam karşısından giriliyor torosana...Gelirseniz beklerim mutlaka...

Eğlenceli Yumak dedi ki...

Benim düğünüm de Seyr-ü Sefa'da olmuştu. Bilmem mi oraları! :) Daha dün Göçmen mahallesine arkadaşımı ziyarete gittim. :)
E tamam biz görüşürüz o halde! :)

Ebru Akkaş dedi ki...

şuna bak yaaa Dilek beni ne hallere koycakmııışşşşşş hıh bende sana kanacak göz varmı Öşkeeemmm :P:P:P

Ebru Akkaş dedi ki...

asoshçuuummmm seni en yakın zamanda görmek isterim bendeeee :))

asosh dedi ki...

inşallah kızlar...

Franke Tezgah dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler

Önder Makina dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler

Önder Makina dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler