29 Nisan 2012 Pazar

Urla Kadın Üretici Pazarı'nda, Sevgili Asoshla

Gün geçmiyor ki İzmir'in şirin ilçesi Urla'da bir güzellik olmasın... :)
Urla Belediyesi ve Urla Kent Konseyi Kadın Meclisi iş birliği ile Urla Kadın Üretici Pazarı açılmış. Açılmış diyorum çünkü duyurusu iyi yapılamadığı için yerli halktan pek bilen yok. Bizler de bu bilmeyenler grubuna dahildik.
Geçtiğimiz hafta sevgili Asoshun Kadın Üretici Pazarında yer aldığını duyurması ile biz de kulak kabarttık ve belediyenin yolunu tuttuk. Gülen yüzünü esirgemeyen Emine hanım ile işlemlerimizi tamamlayarak bu hafta cumartesi günü bu pazarda yer almaya başladık. 
Artık her cumartesi Eski Tamirhane binasındayız. Hem mistik hem cıvıl cıvıl bir ortam. İzmir'e ve şirin ilçesi Urla'ya yolunuz düşerse sizleri Kadın Üretici Pazarında misafir etmek isteriz efendim. :)
Pazara katıldığımız ilk günün kısa özetini de hemen geçelim. O kadar güzel yorumlar aldık ki, motivasyon had safhada. Yaptığınız işin beğenilmesi ve ilgi görmesi müthiş keyif verici.
Günün en güzel yanı da sevgili Asosh ile tanışma fırsatı idi. Tüm güzelliği yüzüne ve Ebru gibi çenesine vurmuş arkadaşım... Ebuşumu onun standının başından toplamak benim için oldukça zor oldu.
Aslıcım seni tanımak çok güzeldi. Yüzüne çok yakışan gülümsemen hiç solmasın. Bundan böyle her cumartesi birlikteyiz kısmetse. 
Sevenlerimize saygılar, hürmetler...



















6 yorum:

narin dedi ki...

bol kazançlarınız olsun özgem ebrum

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Teşekkürler Narinim. :)

asosh dedi ki...

şekerlerimmm ayrı ayrı öpüyorum sizi....temennileriniz için ayrıca çokkkkk teşekkür ederim....Sizlerle tanışmak beni çokkk mutlu etti ,bundan böyle herzaman yanınızdayım...siz nereye ben oraya inşallahhhh....eğlenceli yumuşlar sizi....

yasemince45 dedi ki...

oyuncaklarııı,standıı heleki buluşmanızıııı çok kıskandım çatladım yarıldım hıhhh :))

belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın çok guzel oyuncakalr elınıze sağlık

ssselenc dedi ki...

Merhaba.Haftasonu Urla sanat sokağı antika pazarında tanışmıştık.Blogunuzu ve ürünlerinizi çok beğendim.Elinize sağlık.