27 Şubat 2012 Pazartesi

Adana Amigurumi Eğitimimiz

Çooook uzun mesafeler kat ettik ve Adana'ya gittik. İşte sizlerle paylaşmak istediğimiz fotoğraflarımız. 

Gecenin bir yarısı düştük yollara. 

Yollarda kimseler yok! :)

Uçuşumuz 7.sırada!

İşlemlerimiz bitti hemen. Bekliyoruz!


Uçuş esnasında harika görüntüler!

İşte vardık!







Harika ev sahiplikleri ve hoşsohbetleri için hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyoruz. Sizleri tanımak güzeldi.



Akşam oldu bile! Dönüyoruz. Hoşçakal Adana! Yine görüşelim.

9 yorum:

Ebru Akkaş dedi ki...

harika fotolar canım kardeşim bu yola birlikte başkoyduk seninle daha nice başarılara imza atmak dileğiyle :)) seni seviyorum öşkem :))

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Ben seni hiç sevmem Ebuş bilirsin. :)
Yoluna taş koyuyorum ama kurtulamadım senden! :)
Keşke beraber gitsedik. Sen de görsedin oraları. O ortamı. Ama olsun. İzmir'deki eğitimlerde birlikteyiz nasıl olsa demi ablam!!!! :)

Ebru Akkaş dedi ki...

evet ablam ablam :)) şehir dışı olunca ada benim eğitim senin :)) İzmir içi olunca da hepsi biziiiimmmm :)) kurtulamazsın kuzum ablanım bi kerem kaçarın yok :)))

evinnesesi dedi ki...

Heryere yorum atabilirim çok keyifli olmuş özgem :)))

yaseminkale dedi ki...

işte EĞLENCELİ YUMAK farkı buuu ben bu farkııı çoooooook önceden görmüştüm:))) bugün adana yarın istanbulll:))

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Teşekkür ederim Zehracım. :) Gerçekten keyifli iş!

Teşekkürler Yasemin abla! :)

BERNA dedi ki...

özgecim harika resimler.keyifli zamanlar geçirmişsiniz belli.daha çok başarılara imza at.seni mutlu görmek çok güzel.şansın bol yolun hep açık olsun canım.

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Teşekkür ederim Berna ablacım. :)

yasemince45 dedi ki...

baktıkça keyif aldıgım fotolar :) başarılarınn devamını tüm kalbimle diliyorum filizimm <3